vineri, 29 noiembrie 2013

Filmari profesioniste

Ca tot am mai scris pe acest blog, despre asta si poate ca  voi mai vorbi si in continuare, despre importanta unui filmari profesioniste la evenimentul/evenimentele importante din viata noastra/voastra
In primul rand as vrea va spun cam pe la ce evenimente se poarta, ca sa zic asa,  un cameraman profesionist:
- Logodne, nunti, botezuri si taieri de mot (hai, ca is la moda acum si ultimele doua); bineinteles, mai sunt  tot felul de aniversari: nunta de aur, de argint.
- La festivitatile de absolvire ale liceului sau facultatii: stiti, fiecare face poze cu diploma sau filmari cu colegii...amintiri...
- Multe alte evenimente importante (am vazut ca se fac filmari oficiale si la vizionari sau lansari de film).
Acum tre sa dau si un exemplu de nunta. E clar ca acolo trebuie sa existe un cameraman profesionist, care sa faca o filmare buna. Un coleg, amic nuntas fiind nu-si poate asuma el acest rol pentru ca atunci ar rata tot evenimentul. N-ar putea dansa, n-ar putea socializa si, la dracu’, el nu s-ar regasi in filmuletul respectiv. Ok, face fiecare o poza, istrare cu telefonul sau cu ce gadget are, dar oficila pentru miri trebuiesc facute de cineva adus special pentru asa ceva.
As putea argumenta pentru fiecare lucru in parte, insa nu cred ca nu este necesar. Aduc insa in discutie alta chestie: cat de mult trebuie sa “licitam” pentru a filma un eveniment? Discutia e cam asa: mergi intr-un oras de provincie unde e criza de profesionisti. Ai doua variante: una locala ieftina sau iei cu tine un profesionist, din Bucuresti.
Situatia e identica daca nu cunosti “piata” locala. Datorita acestui fapt internetul ar trebui sa va fie de folos. Cauta de exemplu: filmare de nunta, pe motorul de cautare Google si vei descoperi, in cazul in care ai nevoie de asa ceva,  constantinbutucstudio.ro
Din ceea ce am citit oamenii par profesionisti. Sincer, nu ma pricep la asa ceva, dar am vazut ca stiu sa se promoveze in online. Ei, spun ca sunt prezenti pe acest segment de piata, din anul 2005. Deci, e ceva experienta acumulata.
Site-ul e foarte usor de accesat. Pe pagina de contact gasiti si un nr. de telefon, o adresa de email si un formular prin care se poate trimite un mesaj despre evenimentul la care doriti sa fie prezent un membru al echipei.
Stiu, o sa-mi spuneti ca uneori e mai bine, din punct de vedere financiar in primul rand, sa iei unul autohton. Daca aduci un profesionist pretul s-ar putea sa fie destul de piperat. Si unii au dubii ca ar merita mai ales ca-mi zicea cineva un aspect: un bucurestean s-ar putea sa nu cunoasca Buzaul spre exemplu, sa nu stie exact unde ar merge niste cadre si unde nu; unul de-al locului stie foarte bine zona pentru a putea sa scoate ce e mai bun din ea. Desi ar mai fi si celalalt aspect: banii nu-i chiar totul, uneori nu e bine sa fi zgarcit la astfel de evenimente…Ce veti alege voi n-am de unde sa stiu. Eu doar pot sa va sfatuiesc sa fiti precauti si sa cantariti bine inainte sa luati o decizie. Va urez bafta  oricare ar fi decizia pe care o veti lua.


Un comentariu:

  1. Un site ff frumos ! Mi-a facut placere sa il vizitez ! Eu ma innebunesc dupa fotografii si filmari de nunti ! Am si in blogrollul meu 2 linkati, unul american cu nunti si logodne, (Weddings), plus pe Zana, (Jurnal de Zana), care se ocupa si de nunti dar mai mult de botezuri, cu un bun gust desavarsit ! Si nu ii cunosc asa in mod special, dar mi-a placut ff mult sa citesc de pe blogurile lor si sa admir diverse fotografii de acolo.

    RăspundețiȘtergere