luni, 9 septembrie 2013

Dorinta unui barbat!

Un bărbat era satul sa mearga la muncă în fiecare zi, în timp ce soția sa ramanea acasă. El a vrut ca ea să vadă prin ce trece el in fiecare zi, așa ca s-a rugat : "Doamne, mă duc la muncă în fiecare zi și muncesc precum un sclav 8 ore, în timp ce soția mea stă acasă. Vreau să știe si ea prin ce trec eu. Te rog sa faci un schimb intre trupurile noastre !


Dumnezeu, în înțelepciunea sa infinită, i-a acordat dorința barbatului.

În dimineața următoare, destul de sigur, omul s-a trezit ca femeie. El s-a trezit, a pregatit micul dejun pentru sot, a trezit copiii, a pregatit hainele pentru școală, le-a dat micul dejun, le-a pus prânzul la pachet , i-a dus la școală, s-a intors acasă și a luat hainele de la curățătorie, s-a oprit la bancă pentru a scoate bani pentru a plăti factura de energie si factura de telefon, a condus pana la sediul companiei de electricitate și apoi pana la sediul companiei de telefonie, unde a plătit facturile, a mers la cumparaturi, a venit acasă și a inceput sa se organizeze.

A curățat litiera pisicii și a scăldat câinele. Era deja ora 13:00 și s-a grăbit să facă paturile, sa puna masina de spalat, sa stearga praful, sa dea cu mopul pe podea in bucatarie. A fugit la școală pentru a lua copiii și început să se certe cu ei în drum spre casă. I-a organizat pentru lectii, apoi a pregatit fierul de calcat. S-a uitat la televizor in timp ce calca sacourile si camasile sotului.

La ora 4:30 a început sa curete cartofii și sa spele salata, a pregatit cotletul de porc și a aranjat masa pentru cina. După cină a curățat în bucătărie, a pus masina de spalat vase, a imbaiat copii, iar apoi i-a bagat la culcare. La 21 era epuizata și s-a dus la culcare. A facut dragoste cu sotul...operatiune reusita cu succes, fara plângeri.

În dimineața următoare s-a trezit și imediat a îngenuncheat lângă pat și a zis, "Doamne, eu nu știu ce era in mintea mea. Am gresit enorm ca imi invidiam sotia. Munceste mult mai mult decat mine. Te rog, te rog, da-ne trupurile inapoi. "

Domnul a răspuns: "Fiul meu, simt că ai învățat lecția și voi fi fericit sa schimb lucrurile înapoi la modul în care acestea au fost. Va trebui  insa sa aștepti nouă luni. Ai ramas însărcinată azi-noapte !"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu