vineri, 2 august 2013

Reparatii ,hidroizolatii!

Cand discutam despre un site (nu blog, site), musai ne gandim in primul rand la necesitatea lui. Un blog poate sa fie de opinie, poate sa fie de umor, poate sa fie de sport, poate fi de stare. Sunt asadar multe nise. Un site este obligatori altceva. Nu poate sa faca asta. Azi am luat in vizor site-ul IdealMix.ro este un site al unei firme de hidroizolatii, din Romania , fireste!
Daca am inceput acest articol vorbind de calitate si utilitate, trebuie sa continui tot cu ele. Sfaturile le las la final:
1. Site-ul arata foarte bine, incarca este rapida. Ceva normal pentru firmele profesioniste, dar nu atat de des pe cat ne-am dori. Ce sa fac laud normalitate care-i destul de rar intalnita.
2. Este bine aranjat. Ma refer in primul rand la categorii. Sunt prezente si informatii despre aceastea firma, lucru benefic atunci cand vrem sa apelam la ei. Un site foarte util.
3. Tot la capitolul utilitate trecem si formularul de la CONTACT. Putine firme il au, desi este absolut necesar pentru a intra in contact rapid cu clientii sau parteneri noi. Oare cate firme raspund intr-un interval relativ scurt! Sa zicem 24 h ?
4. Culorile alese, stiti ca eu am o problema cu site-urile, blogurile de genul curcubeu...nu este cazul la acest site...As zice ca au fost bine alese!
5.Site-ul asta este unul minimalist. Informatiile sunt la obiect. Cu siguranta ca in acest domeniu nu prea este timp de pierdut. Si ma mananca degetele sa mai tastez, sa mai continui, dar sa trecem ...acum si la sfaturi!!

La capitolul sfaturi, care de fapt e unul si anume: pret hidroizolatii, cred ca mai trebuie lucrat un pic...am cautat si nu am gasit! Poate nu m-am priceput eu? Macar sa fie orientativ. Scopul, cred eu e acela sa te faca sa-i contactezi si sa te convinga sa cumperi acel produs! Uneori asta poate fi cea mai buna tactica , alteori s-ar putea sa nu te mai contacteze clientii. dar, incerci! Daca toate site-urile firmelor ar face la fel, netul ar fi util numai pentru a afla numere de telefon. Daca e asa, pai nu apelezi la Pagini Aurii.
Practic aici vad eu problema! Sa zicem ca as apela la ei?Nu stiu preturile, deci nu stiu daca-s cei mai buni sau nu. Stiu doar domeniul, hidroizolatii , si apoi ...Deci, administratorul ar cam trebui sa tina cont de acest sfat! E un sfat util!
Din blogosfera romaneasca va doresc o zi buna!


Un comentariu: