duminică, 28 iulie 2013

O zi…blonda! Happy Weekend!

HAPPY WEEKEND! - Ediţia 29 este: O zi …blonda!
1.Trei blonde intra intr-un bar. Sunt fericite, danseaza si canta. Tot comanda fiecare cate ceva de baut.
Barmanul pana la urma, le intreaba ce sarbatoresc. Una dintre ele ii explica:
- Tocmai am terminat un puzzle si ne-a luat numai 3 luni sa terminam.
- Si ? Intreba barmanul.
- Pe cutie scria 2-4 ani !

2.Suna blonda la CFR:
-Imi spuneti va rog cat face trenul din Tg.Mures pana in Bucuresti?
-O secunda...
-Multumesc!!!

3.O blonda lipseste de acasa 3 zile. Sotul innebunit o cauta, o cauta, dar nimic. A treia zi apare tipa:
- Unde ai fost, nevasta ?
- Aoleu, ce-am patit ! M-au prins unii si m-au violat o saptamina .
- Pai tu ai lipsit doar trei zile !?

- Pai da...dar trebuie sa ma mai duc inca 4 zile.

sursa:bancuri.topfun.ro

3 comentarii:

  1. :)))) De glumele acestea n-am dat :))) Dar sunt foarte bune. Excelente.
    Imi place ca femeia e de cuvant ;) Deci a ramas stabilit: mai are inca 4 zile de program. :))
    Happy weekend in continuare, draga Florentin!

    RăspundețiȘtergere
  2. Care este diferenta dintre un tren accelerat si o blonda?
    Trenul cand intarzie spui ca a venit neregulat dar o blonda cand intarzie a venit regulata.

    RăspundețiȘtergere