miercuri, 3 iulie 2013

Nunta: flori, tort, lumanari...

Acest articol nu se refera la o nunta anume... De asemenea, nu va invit sa vizionati un film despre nunti si nici emisiunile gen reality show cu si despre nunti. In acest articol doresc sa va vorbesc(adica sa scriu) despre o nunta organizata ca la carte …
Hai, sa va explic ce mi-a venit sa scriu un asemenea articol. Bun, eu am niste ani si din ce in ce mai multi amici ma anunta ca se vor casatori si bineinteles  imi vor trimite invitatii. Deci, acest articol este util pentru cei care inca nu s-au casatorit…imi dau si eu cu parerea, de fapt!
In primul rand ma voi adresa celor care deja s-au casatorit si-i intreb: Nunta voastra a fost perfecta? Au fost aspecte unde nu ati fost multumiti? V-ati uitat cu invidie la nuntile: amicilor, prietenilor, colegi, care a iesit mai bine decat nunta voastra? Ok, acum nu mai aveti ce sa faceti sau aveti si aia se rezolva prin ceea ce se numeste divort...Glumesc, desigur!
PS. Pentru cei care vor si au, puteti apela la firmele specializate si ati scapat de alergatura! Le gasiti si in mediul online!

2 comentarii:

  1. Si totusi eu nu pot intelege la ce foloseste toata agitatia, tot tam-tam-ul generat de o nunta. Multe mi se par inutile, denaturand semnificatia evenimentului- o parada de toalete fandosite si mancaruri cat mai aratoase, plus atmosfera in care primeaza aparentele. Eu sunt adepta nuntilor restranse si simple. La care toti sa se simta in largul lor, nu sa moara de grija asortarii sau sa-si faca probleme ca tinuta unuia seamana cu a altuia, ori sa manance stresati pentru ca trebuie sa se incadreze in codul bunelor maneiere.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ...cica asa-i trendy;)
      ...luna aceasta merg la o nunta in Constanta...una din aceea de fite:(...din prea mare obligatie!!!

      Ștergere