sâmbătă, 20 iulie 2013

Guest-post: Accesorii de bucatarie

Cat de importante sunt in ziua de azi, accesoriile intr-o bucatrie? O intrebare banala! Si, totusi, eu am sa vorbesc din punctul meu de vedere cu toate ca unii au dedicat studii intregi, lucrari de doctorat chiar
In ultimii ani domeniul accesoriilor de bucatrie sau inmultit si diversificat enorm de mult, acest lucru putand fi sesizat si de oamenii obisnuiti, cei care intra mai rar in bucatarie.


Accesorii de bucatarie profesionale gasiti la Bilancia.si daca doresti un aparat pentru gaufre, zic ca ai nimerit la locul potrivit...de fapt in magazinul online cel mai bun!
Ce face un astfel de aparat o sa va intrebati, cum si eu de altfel m-am intrebat, cand am descoperit asa ceva.
Pe scurt, gaufre este un produs, iar acest aparat te juta sa-l faci, ca de aceea este un accsoriu pentru bucatarie.
Sa va zic mai pe intelesul vostru: Gofrelele astea se tin in acest aparat pana se rumenesc si dupa se servesc cu un iaurt si daca aveti taiati un kiwi bucatele ...sun delicioase! Ele se prepara cam asa: se ia un ou, se separa albusul de galbenus si se pune intr-un recipient separate. Batem galbenusul se separat de albus impreuna cu laptele si cu untura (puteti inlocui cu unt). Se amesteca incet toate ingredientele uscate, apoi adaugam compozitia obtinuta din lapte, galbenus si untura pana la omogenizare. In paralel, albusurile se bat spuma si se adauga in compozitie. Se toarna aluatul in forma acestui aparat incalzita in prealabil.
Sunt delicioase! Acum, vedeti de aveti nevoie de aceste accesorii in bucatarie?
Din blogosfera romaneasca va doresc pofta buna si spor la bucatarit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu