vineri, 14 iunie 2013

Afisul !

Marti eram în statie asteptam autobuzul sa ma duca acasa, undeva in zona Penny Market! Era ora 16. Si cum stateam eu asa linistit si citeam mailurile, vin doua persoane cu un ten mai negru, unul avea un teanc de afise în mana, iar celalalt avea o band de scoci. Si ce sa vezi se apuca sa lipeasca o foaie tip A4, tiparita de o imprimanta,.
Îl puteti vedea în stanga. L-am tras într-o poza, sa se vada cat de mizerabil arata un oras in care se lipesc afise, peste tot...

Pe moment, ma gandeam ca persoanele alea cu tenul mai negru au fost angajate sa se plimbe asa prin oras si sa lipeasca foi pe toţi pereti si stalpi care le ies in cale, dar parca ar fi fost prea de tot. Dar când vezi o reclama atât de ieftina, parca iti vine sa crezi ca si produsul este la fel de ieftin; in cazul de fata, seriozitatea cu care iti este oferit serviciul.

3 comentarii:

  1. Camatarii isi fac reclama prin afise?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu stiu, daca-s camatari, ca nu am apelat la acel numar!...

      Ștergere
  2. Imi imaginam ca nu ai sunat sa vezi despre ce e vorba, dar mie asta imi sugereaza afisul. :)

    RăspundețiȘtergere