sâmbătă, 11 mai 2013

O intamplare destul de amuzanta




O intamplare petrecuta zilele acestea ma face sa scriu aceste  randuri .La o plimbare, incantat de splendoarea exploziei florale, imi propun sa fac cateva cadre pentru a imortaliza frumusetea de inceput a infloririi pomilor in padurea cu care ma invecinez. Cand facem poze avem ocazia sa surprindem amanunte pe care un simplu trecator nu le-ar putea vedea. Nu va pot spune si descrie cu usurinta ce minuni descopar la tot pasul. Arbori a caror maiestate si frumusete nu le -as fi vazut ca simplu trecator, pasari ciripitoare care se intrec cu trilul maiestru in armonii care mai de care mai sonore, multimea infinita a mugurasilor care vor genera acel vesmant si aroma specifica unei nunti cosmice, frumusetea florilor de primavara si a covorului verde crud de iarba si viata ce incepe sa palpite sub influenta razelor calzi ale soarelui, pentru ca ea natura in acest sezon sa devina asemenea unei mirese minunat invesmantate care se uneste maiestos cu mirele ei soarele. Un adevarat alai imparatesc incepe sa ne incante simturile cu coloritul si parfumul minunat al florilor, cu delicatetea mugurilor, cu trilul privighetorilor si adierea blanda si calda a zefirului.Padurea are farmecul si misterul ei. Plopii batrani falnici care sfideaza timpul si ne amintesc despre vesnicie, strajuind asupra arborilor mai tineri si tuturor formelor de viata, oferindu-le astfel protectie, apa Dunarii. Ma consider norocos ca am trait si copilarit langa aceasta oaza de verdeata. 
Fiind un loc de recreere nu lipsesc nici perchile de indragostiti, nici copii, pensionarii sahisti, bunicile cu nepotei etc . 
Dar tocmai cand ma pregateam sa intru mai in profunzimea padurii sa realizez cateva cadre, pe una din aleile secundare ce leaga periferia de nord a padurii de zona de agrement, aud un zornait metalic care parca sfisiase linistea si murmurul padurii, trezindu-ma asfel din visarile si uimirile mele ! 
Cand ridic privirea vad in departarea aleii un tanar biciclist care inainta apropiindu-se amenintaor cu o viteza apreciabila si care cabrand bicicleta realiza astfel niste salturi uimitoate. Se apropie vertiginos asemena unui cavaler de turnir. Apuc sa ma feresec in laturi si ii fac asa in ciuda un cadru si zambesc. Mintea ma duce la Don Quijote de la Mancha care daca l-ar fi vazut pe tanarul cavaler ar fi decriptat cine stie ce adversar care il provoaca la o confruntare directa. Tanarul se indeparteaza in viteza cu care aparuse iar eu ma intorc la visarea mea. Mai fac cateva cadre si numai ce aud iar zornaitul de fier al bicicletei din nou tanarul se indreapta spre mine strigand ceva de genul “feriti n-am frane”. Am fost mai abil de data asta si am pregatit aparatul reusind sa fac un cadru din fata … 

Si iarasi se indeparta in mare viteza realizand acele salturi prin cabrarea bicicletei care se inalta apreciabil in vazduh. Am realizat ca se va intoarce si m-am pregatit cu tot cu setarile adecvate pentru miscare si mi-am gasit o pozitie propice , pregatit fiind pentru un nou "atac" .In cateva minute biciclistul aparu din nou vijelios dar din sens opus si paradoxal incetineste, pune o frana cu picioarele si ma intreaba daca au iesit pozele scuzandu-se ca nu are frane pentru ca e o bicicleta acrobatica. Ii arat ca nu am reusit sa il surprind asa cum as fi vrut si foarte amabil imi propune sa merg in preajma unei trambuline naturale unde sa-l surprind mai bine. Am reusit sa-i fac vreo cateva cadre pe care vi le alatur aici impreuna cu intamplarea care mi-a marcat in mod placut plimbarea de seara. 
Iata-l acum se apropie oarecum zburand 

Acum decoleaza 

Acum zboara efectiv 

Si dus a fost ! 

Dupa neasteptata sedinta foto m-am indreptat amuzat catre casa !Soarele se pierduse printre crengile copacilor, usor, usor se asternea inserarea. Odata cu intunericul avea sa troneze linistea noptii . 

Va doresc sa aveti o zi buna !

3 comentarii:

  1. Acrobatii la iarba verde...
    Eu, scuzati-mi ciufusenia, prefer iarba verde si ... prima poza.
    Ati fost nitelus poet aici.
    Felicitari! Mai exista si natura in viata noastra!

    RăspundețiȘtergere