luni, 27 mai 2013

Guest post-cutii de caron

N-am  crezut ca voi ajunge sa fac un guest-post la altceva decat la site-uri... sau la bloguri.  Dar am sa fac acum unul scurt, la cutii de carton. Un produs, destul de des folosit. Prin urmare, sa trecem la treaba! :) Cand a rasarit in mintea mea aceasta idee, fusesem  intrebat: ce rost au aceste cutii de carton, cand exista atatea ambalaje din plastic, tot felul de pungi, etc...??  Discutia pe care am avut-o cu un amic, ecologist fiind, m-a dus pe mine in punctul de  a descoperi pe unul din cei mai mari producatori de ambalaje din carton, din Romania. Adica, Inpack din Bacau...si de a intra intr-o usoara polemica cu ...amicul meu, fireste!
Amicul acesta si familia lui, ecologistii fiind, sunt impotriva  acestor ambalaje, deoarece materia prima folosita, adica pomii  duc la defrisari masive. Si, da-i si du munca de lamurire ca nu asta-i cauza, ca aceste ambalaje pot fi reciclate, ca padurea nu dispare din cauza ambalajelor, ca pana la urma o colectare selectiva este deoosebit de importanta...chestii din astea. Ambalajele, in cazul acesta, cutiile de carton, sunt un lucru util. Fiecare lucru isi are importanta lui.  De multe ori ambalajul vinde produsul. De multe ori ia ochii!! Cum ar fi sa-ti cumperi pantofi sau plasma...in punga!! Cum sa vina curierul la tine cu o punga sa-ti aduca coletul?? 
Intrebari la care amicul ecologist sadea nu a avut raspunsuri!! Om fi noi ecologisti, dar nici chiar asa!!
Acum, nu stiu daca l-am convins de necesitatea ambalajelor din carton, dar uitandu-ma pe site-ul celor de la Inpack Bacau, imbinand utilul cu placutul, am gasit si oferta de pret pentru cutii carton si am mai observat, ca in marea lor majoritate ambalajele au culoarea maro sau alba. Asta pentru ca sunt destinate marfurilor industriale, alimentare, cosmetice, dar sunt folosite si pentru serviciile de curierat si arhivare...
Din blogosfera romaneasca sa aveti un inceput de saptamana frumos!:)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu