miercuri, 17 aprilie 2013

O schimb sau n-o schimb...


Gata! A sosit primavara!!A dat firul ierbii!! Albinele au început a bâzâii, si posesorii de motoare a urla…Deci, nu prea am putut dormi...si am zis ca de vina ar putea fi si salteaua, cu zgomotul rezolvand intr-un fel situatia....Si azi am onceput sa navighez pe net dupa oferte. Am citi undeva, nu mai retin exact ca: alegerea unei saltele, a tipului de saltea ne influenteaza intr-o mare masura, fiindca patul este locul unde ne petrecem cam o treime din viata...Asa zice un studi, nu eu! Si mai zice ca pentru un somn linistitor, odihnitor si sanatos trebuie sa fi atent la caracteristicile sale: dimensiune, forma , grosime, structura interna, etc...
Salteaua ar trebui sa preia forma corpului, pentru a imbunatati circulatia sanguina si pentru a elimina presiunea exercitata asupra corpului...
Astea ar fi cateva informatii, dar tot navigand asa am dat de site-ul celor de la nichiduta.ro.am vazut saltea copii de calitate, pentru patut din fibra de nuca de cocos, cu respiratie naturala. "Miezul din cocos al saltelei este infasurat intr-o vatelina netesuta- stratul de netesut impiedica contactul direct cu fibrele naturale, la care unele persoane pot fi alergice, in special copii...
Asa ceva nu-mi trecea prin minte! Acum lasand gluma la o parte, o saltea pentru un copil e foarte importanta, pe ea un copil isi petrece foarte mult timp dormind sau jucandu-se! Si pe buna dreptate somnul unui copil este foarte important pentru o buna crestere si dezvoltare. pentru un copil salteaua ocupa un rol foarte important. Un somn odihnitor ajuta la o crestere buna si o inteligenta marita.
Hai ca am inceput acest articol de la datul firului de iarba, bazait de albine si posesorii de motoare si am ajuns sa va dau informatii despre saltele pentru copii...si tot nu m-am hotarat daca schimb sau nu salteaua mea, fireste!:))


Hai, s-aveti o dupa-amiaza placuta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu