duminică, 7 aprilie 2013

Avantaje si dezavantaje

In articolul de vineri am scris, atat cat m-am priceput eu, despre creditele auto, astazi voi continua si voi incerca sa prezint, asa cum vad eu, avantajele si dezavantajele pentru un credit nevoi personale.
Avantajele, pe cre le vad eu, pe langa faptul ca dobanda creditului este fixa, banca nu percepe comision de administrare si comision de analiza. Spre exemplu BCR ofera gratuit asigurarea de viata, documentatia necesara este simplificata, iar creditul este aprobat in cel mult 3 zile de la depunerea acesteia. De asemenea, in cazul in care solicitantul incaseaza salariul in cont, unele banci ofera o dobanda mai mica
Dezavantajele, dobanda se stabileste in functie de istoricul de creditare al clientului, comportamentul, vechimea si continuitatea sa in munca. Pentru a contracta un astfel de credit 
inanite de a aplica,  calculeaza, este un portal independent (VreauCredit.ro) si este partener la 30 de banci din Romania...
Deci, atunci cand ai luat decizia de a face un credit trebuie sa te informezi foarte bine, sa compari ofertele si sa citesti tot contratul ala de creditare, chiar daca va ia ceva timp, pentru a nu avea surprize, pe perioada desfasurari imprumutului...





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu