sâmbătă, 2 martie 2013

Un bilet

Vreau si eu un bilet la Steaua-Chelsea…nu prea scump….:) de fapt cred ca vreo doua mi-ar trebui. Nu-s politician si nici ruda cu vreun fotbalist. naspa!! Stiu, m-am trezit prea tarziu!! Am auzit la un amic ca pe la bisnitari sub 2000 de lei nici nu poti intra in vreo negociere. Pe sport.ro, moderatorul vorbea de 4000 de roni! Pai, cum sa muncesc un an pentru un bilet:) Mai bine stau comod in fotoliu si ma uit la TV. Multi spun ca e o sansa unica sa vezi pe Chelsea la Bucuresti pe national Arena, dar eu cred ca nu-i asa! Vor mai fi si alte ocazii sau poate Londra, intr-o excursie. Nu m-am interesat pe agentiile de turism, cam cat ar costa, dar am o presimitire ca la vreo 4.000 de roni. Daca stiti sa-mi spuneti.

Si, daca bilet n-am gasit, am gasit o melodie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu