duminică, 31 martie 2013

Nu lasa timpul sa treaca pe langa tine!


Bem prea mult. Fumam prea mult. Cheltuim prea nesabuit. Ridem prea putin. Conducem prea repede. Ne enervam prea tare. Ne culcam prea tarziu, ne sculam prea obositi. Citim prea putin, ne uitam prea mult la televizor si ne rugam prea rar.Ne-am multiplicat averile, dar ne-am redus valorile.Vorbim prea mult, iubim prea rar si uram prea des multa medicina, dar mai putina sanatate.
Am invatat cum sa ne cistigam existenta, dar nu cum sa ne facem o viata.
Am adaugat ani vietii si nu viata anilor!
Aminteste-ti sa-ti petreci timp cu persoanele iubite. Pentru ca nu vor fi linga tine o eternitate. Fa-ti timp sa iubesti, fa-ti timp sa vorbesti, fa-ti timp sa impartasesti gindurile pretioase pe care le ai.
NU LASA TIMPUL SA TREACA PE LINGA TINE DEGEABA!

2 comentarii:

  1. Orice ai face, mai mult..sau mai putin din tot ceea ce ai enumerat viata tot trece..

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place blogul tau si am inceput sa te urmaresc. Te astept pe la mine http://filmandotherstories.blogspot.se/
    si daca ai placere sa ma urmaresti...
    :) O primavara frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere