sâmbătă, 30 martie 2013

Happy Weekend

Merg cu trenul un ungur, un rus si un roman. Se baga toti trei intr-un compartiment. La un moment dat vine o blonda si se aseaza langa ungur pentru ca el statea singur pe banca. La un moment dat intra trenul intr-un tunel. Se aude o sarutare si apoi un sunet de palma pe obraz. Cand iese trenul din tunel vad toti pe fata ungurului o urma de palma. Ungurul se gandeste: "Ma, careva a pupat-o pe blonda si asta,  a crezut ca eu am pupat-o si ma pleznit." Rusul zice: "Ma ungurul asta o fost atat de nesimtit ca o pupat-o pe blonda asta si ea la pleznit." Dar romanul se gandeste bucuros: "Ma, abia astept sa mai vina un tunel sa o pup pe blonda si sa ii mai dea o palma la ungur".

 Ion, tanar absolvent de medicina, merge intr-un sat ca stagiar. Medicul titular de post tocmai isi luase concediu de odihna asa ca il lasa pe Ion singur o saptamana. Revenit din concediu, medicul il intreaba curios: - Ei, cum te-ai descurcat? - Pai prima oara mi-a venit o baba ce o durea capul si i-am prescris algocalmin, apoi a venit un copil julit la un picior si l-am pansat si ieri... a venit Maria, s-a dezbracat, s-a urcat pe canapea si mi-a zis ca nu a mai vazut barbat de 6 luni.
- Si tu ce i-ai facut? - Pai... i-am pus picaturi in ochi...

10 comentarii:

  1. Sărmanul doctor, sărmana Maria! Bune glume. Happy Weekend! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. :))) Ori si doctorul avea nevoie de niste picaturi in ochi ori era cam natarau ;)
    Iar despre romanul fitilist...ce sa mai zic? :)))
    Happy weekend iti doresc, Florentin!

    RăspundețiȘtergere
  3. Amuzante. Happy weekend!

    RăspundețiȘtergere
  4. Drăguţe ambele bancuri.
    Weekend plăcut!

    RăspundețiȘtergere
  5. :) bun doctor! vrau şi eu o programare! :)
    weekend plăcut!

    RăspundețiȘtergere
  6. :))Foarte bune bancurile:)
    Happy weekend:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Haioase toate glumele!
    Duminica placuta!

    RăspundețiȘtergere