joi, 28 februarie 2013

Din casuta postala!

Dis de dimineata am deschis casuta postala, si surpriza, am gasit un anunt.  Fireste, curios cum sunt am intrat intrat pe Bekid.ro dar site-ul este offline, semn ca este gata de lansare. Despre el era vorba! Ce am aflat eu, este ca respectivul site va fi unul cu jucarii, pentru copii, cu biciclete, triciclete si alte asemenea cadouri pentru copii.  Si,cum era sa nu-mi amintesc de copilaria mea, de  jucariile . Jucari pe care de multe ori le confectionam singuri, pentru ca prin magazine nu pre aveai ce gasi.
 De la teava aceea din plastic,cu cornete din hartie care facea mizerie pe trotuar, prastiile din camera de bicicleta, invizibilele in forma de U, cu lansator din elastic subtire, pana la puscatorile cu carbit, care ii deranjau pe vecinii mai in varsta. Acestea erau jucariile pentru noi,  baieţi, ele...fetele a aveau grija sa confectioneze hainute pentru papusi. Vremurile se schimba. Iaca si jucariile se schimba, dar si  modalitatile de a le cumpara. Chiar daca azi sunt multe site-uri online ce comercializeaza jucarii, este in continuare loc si pentru altii, daovada site-ul de la care m-a inspirat acest articol. Se pare, dupa cum se spune in reclama, va fi lansat in curand si probabil ca va fi altfel. Adica va avea preturi promotionale.
Ce sa va spun eu si acum mare fiind si daca intru pe un site de jucarii stau minute bune uitandu-ma la masinutele electrice, roboteii, biciclete ...probabil copilul din mine e de vina:)
Deci, dragi parinti, cum spune o celebra zicala dintr-o reclama, stati pe aproape, nici nu stiti ce pierdeti. Parca asa era, reclama!
Sincer si eu sunt curios sa vad ce minunatii vor fi si probabil voi reveni cu un review al site-ului!
Din minunata noastra blogosfera va transmit salutari tuturor!:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu