duminică, 10 februarie 2013

Am o veste buna :)

Am o veste buna! Vine primavara ! Primavara este prima data recunoscuta de plante si mai apoi de oameni. Asta-i un citat! Dar, habar nu am al cui este. Mi-a trecut asa prin minte si l-am scris deoarece, azi am vazut primii ghiocei!:)
Si, daca vine primavara, piticii isi doresc o tricicleta, pentru ca aerul proaspat de afara si caldura care le invaluie sa le ofere energie si multa, multa distractie.Si, cum am descoperit acest magazin ieftin triciclete, am sa "trancanesc" un pic despre ele, sper sa nu plictisesc!  Un prim aspect care trebuie avut in vedere la  tricicletele pentru copii este cel legat de siguranta oferita de aceste "jucarii sanatoase" .
De multe ori optiunea pentru sport este alegerea care te face sa ai incredere in cel mic ca va reusi sa obtina rezultate benefice, va reusi sa aiba incredere in el si isi va putea dezvolta aptitudini care pe viitor il vor ajuta extrem de mult pentru dezvoltare altor calitati in timpul copilariei.
In primul rand trebuie sa va orientati spre o tricicleta, pana cand va ajunge sa foloseasca o bicicleta performanta, care sa fie fabricata din materiale rezistente si care sa il fereasca de eventuale lovituri sau raniri in cazul in care tricicleta sufera diverse accidente! Materialele cele mai rezistente fiind aluminiul si cele care nu il vor rani pe micut in cazul in care se va rasturna, sau anumite componente aplicate pe tricicleta se vor dezlipi sau vor sari.
Asta o spun, pentru ca am fost si eu copil, dar oferta de atunci era limitata!
Odata ce aceasta etapa va fi incheiata va puteti gandi si la urmatorul pas, cel al bicicletei! Acest articol l-am scris dupa ce am vazut acest magazin ieftin triciclete, cu designuri deosebite si preturi avantajoase oricarui buzunar!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu