luni, 7 ianuarie 2013

Viitorul suna bine pentru Dacia

 Ce modele pregăteşte Dacia ? Un coupe sport cu două locuri, un mini de 5.000 euro şi un papuc.Galeria foto,  arata planurile mari si indraznete, ale celor de la Groupe Renault-Dacia. Francezii vor sa dezvolte brandul Dacia la un alt nivel.
 Renault nu raporteaza rezultatele individuale pe fiecare brand, dar Morgan Stanley estimeaza ca Dacia are o marja operationala de 9 la suta, ceea ce este mult mai comun autoturismelor premium. Aceasta este o veste buna pentru Renault, al carui nivel mondial de automobile/ unitate, în primele sase luni ale anului 2012 a fost raportat ca un un profit de exploatare de numai 0,4 %.Vanzarile anuale în Uniunea Europeana au crescut la 250.000 de unitati, potrivit asociatiei industriei europene ACEA. Dacia a devenit un brand la nivel mondial, cu vanzari pe 36 de piete.
 Cam asta ar fi traducerea a ceea ce inseamna sa ai viziune si sa dispui de tehnica necesara pentru a transforma un brand muribund, precum Dacia, intr-o companie profitabila .







8 comentarii:

  1. Stai sa apuce si sindicatele sa citeasca articolul si imediat o pun de o greva si cer 300% mariri salariale )

    RăspundețiȘtergere
  2. Credeti ca se va ocupa cineva, vreodata, si de Aro?
    Chiar ar fi misto.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ca multe alte companii romanesti de stat care erau pe butuci datorita smecherilor si capuselor care le sifonau, apoi au devenit profitabile dupa ce au fost vandute si la conducerea lor au venit niste manageri, nu economisti-felceri.

    RăspundețiȘtergere
  4. poate ca lucrurile incep sa mearga bine si in tara asta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am fost si raman optimist! Deci, se poate si in turism si in agricultura !

      Ștergere
  5. N-ar trebui decat sa ne bucure ca ceva mai merge in tara asta.

    RăspundețiȘtergere