vineri, 1 februarie 2013

Inceput de zi intr-un mod neplacut!


Azi, mi-am inceput ziua intr-un mod nu tocmai placut. Am intalnit o persoana dintre acele persoane care cred ca stiu absolut totul. Parerea mea este ca, in clipa in care crezi ca stii totul, incepi sa mori putin cate putin (…).
Nu am mintea antrenata pentru confruntarile cu oameni acestia…Nu afirm acest lucru din vanitate, ci mai degraba (cred) ca dintr-un "handicap"…Nu am fost “programat” sa ma “harjonesc” cu toate “domnitele emancipate” si cu toti “domnii emancipati” de astazi…Sunt un combatant slab cand sunt pusa fata-n fata cu o adunatura de idei grosolane!!!Nu excelez in a da replici “inteligente”, pentru ca simplele atacuri miselesti ma socheaza pana la efectiva mutenie…Recunosc ca, lumea mica in care traim ne caleste si ne fereste de huzurul unei ambiante fine intre semeni, dar eu parca refuz sa ma maturizez in acest sens...
Acest dezavantaj ma situeaza pe o scara a" inadaptatilor", iar in mine se lupta, inca o data, doua intruchipari distincte: structura interioara pasnica si idealista, cu structura dornica de adaptare si cumva presata de lupta pentru supravietuire…Si cand spun supravietuire, ma refer la faptul de a nu ma lasa doborat si coplesit de rautati, invidii, jigniri…Trebuie sa le faci fata, altfel nu izbutesti. Exista bineinteles mai multe “retete” in acest sens: nepasarea, mahnirea, agresivitatea, consolarea, razbunarea, viclesugul, optimismul, si fiecare se descurca cum poate.
Uneori mai am scapari si, in loc sa refulez prin scris, ma descarc la momentul cu pricina. Bineinteles, nu in fiecare zi ma confrunt cu situatii penibile, dar in ultimul timp sunt, parca, tot mai dese, am inceput sa le atrag ca un magnet…Pentru sarcasm, rautati puerile, impresii acide, am la mine aproape intotdeauna “armele” necesare(…)Uneori chiar ma incita. Dar, cand vine vorba despre prostie si incultura, ma fac “mic” de rusinea celuilalt, ma sochez de-a binelea, si-mi pierd spiritul de gestiune al circumstantei aferente.
…Si apoi ma inchid in mine si ma intreb de ce trebuie sa ma confrunt cu personalitati si personaje indoilelnice, cu ticalosii si viclenii. Iar in final prefer sa privesc optimist si sa-mi spun ca poate ar fi mai bine pentru mine sa ma maturizez!  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu