sâmbătă, 19 ianuarie 2013

Happy Weekend

1.Un cuplu



Un cuplu căsătorit de muuuuuulţi ani, e-n pat, gata de culcare.. 
După câteva clipe de linişte, soţia face o precizare : 
-Când eram tineri .. adormeai ţinându-mă de mână.. 
Soţul bombăne ceva şi-o ia de mână. 
După alte câteva clipe, soţia oftează adânc şi ridică o nouă problemă:
-Da' ţi-aduci aminte cum mă sărutai în fiecare seară când mă lipeam aşa de tine? 
Soţul execută un sărut mecanic pe obraz şi se culcă la loc. 
Liniştea e spartă- fireşte- din nou de glasul soţiei: 
-Dar, ţi-aduci aminte cum mă muşcai de gât, iubire? 
Soţul pufneşte, se înfurie, se dezveleşte, se ridică din pat nervos.. 
Soţia, îngrijorată: 
-Eh, acum unde te duci? 
"-Unde dracu să mă duc? Să-mi iau dinţii din baie!"


2.Motanul

- Ce are motanul tău, dragă? Toată după-masa a alergat de pe un acoperiş pe altul. Doar n-a înnebunit?! 
- Nu, draga mea, cum să fi înnebunit?! Azi dimineaţă l-am castrat, iar acum umblă să-şi contramandeze întâlnirile.

Postarea participă la  jocul HAPPY WEEKEND! - Ediţia 3.

6 comentarii:

  1. "umblă să-şi contramandeze întâlnirile." :)))
    Nu ma asteptam la asta cum nu ma asteptasem nici la fuga dupa proteza ;) :))
    Foarte tari amandoua!
    Happy weekend, Florentin!

    RăspundețiȘtergere
  2. =)) Mare casanova motanul :)) dar nici batranul nu se lasa :))

    RăspundețiȘtergere
  3. hahaha...bune !!!
    ...bietul sot si bietul motan !!!...
    Happy weekend !

    RăspundețiȘtergere