vineri, 21 decembrie 2012

Mesajele gratuite

De la inceput va spun ca nu-mi plac agendele pline cu insemnari; nu-mi sta in fire sa-mi planific viata, cand stiu ca in orice secunda, planurile imi pot fi date peste cap de un telefon, de o persoana, sau pur si simplu de o banala intamplare; nu-mi place cand ma trezesc si stiu deja algoritmul dupa care o sa mi se desfasoare ziua, la fel cum nu-mi place cand alarma suna, iar telefonul imi aminteste, de parca i-ar pasa de mine, ca am nu stiu ce lucruri de facut.Insa vine un moment, cand toate astea devin necesitati. Agenda verificata zilnic, notitele mai mult sau mai putin importante subliniate cu rosu, memento-uri pe telefon, un stil ordonat de viata, mese regulate, la ore fixe, haine calcate cu grija si puse-n ordine pe categorii :job; iesit in oras dupa cumparaturi; iesit in oras cu prieteni; iesit in club;
Azi, imi pregatesc cafeaua. E o zi innorata, posomorata, in care nimic, se pare, nu poate sa disturbe linistea unei dimineti. Imi scot telefonul,accesez mesajele primite si ma-ntreab sub forma de gluma.
-Si? Daca nu ar  exista serviciul - sms gratuit alertsms oare prietenii ,amicii ,colegii te-ar mai contacta ? Aaa!! …nu v-am spus de oferta pe care am descoperit-o eu.Pai suna cam asa: “Ramai fara credit si vrei sa trimiti mesaje prietenilor tai ? AlertSMS iti pune la dispozitie, acest serviciu in retelele Orange, Vodafone si Cosmote.Pentru mai multe detalii intri pe link-ul pus de mine si afli singurel. Dar,  revin la intrebarea pe care mi-am pus-o. Nu reusesc sa-mi raspund, pentru ca ma vad obligat sa beau pe fuga cafeaua si sa ma imbrac . Unde-s pantaloni? Unde e camasa? Unde-s pantofii, cureaua?
Am fugit repede, avand la dispozitie 15 minute sa ajung sa-mi iau cartea de la un domn bine-voitor care s-a gandit sa mi-o comande de pe net , cred ca sunt norocos, deoarece primul mesaj din agenda, era al lui. Librariile si-au terminat stocul, se pare ...
Voi, va-ti intrebat ,ce s-ar face omenirea fara SMS-uri ?

6 comentarii:

  1. Nu stiu ce-ar face omenirea fara SMS-uri, dar pt mine invetarea telefoanelor mobile sunt o pacoste. S-au dus vremurile in care puteam motiva ca n-am fost acasa in cazul in care n-aveam chef sa raspund la telefon. Imi lipseste linistea aceea...

    RăspundețiȘtergere
  2. e chiar tare alertsms.ro, am intrat si mi-am aruncat un ochi, ma atrage, mai ales ca poti da sms in orice retea si ce e mai interesant ca sunt mesaje nelimitate in orice retea, super tare...:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca ti-am fost de ajutor!:) si spor la trimis mesaje!!:)

      Ștergere