sâmbătă, 1 decembrie 2012

Fashion


 Alisia-Store,este o solutie minunată  pentru a descoperi cadoul pentru persoana dragă nouă, de Sărbători si nu numai . Este ceva  special pentru cei ce vor să dea un plus de savoarea Crăciunului ce urmează! Oamenii au o mare tendință de-a transforma totul într-un scop egoist. Vine Crăciunul, vine vremea cadourilor și-a zăpezii cu fulgi pufoşi. Vin vremuri frumoase în care se va zâmbi mult, ori se va învălui totul într-o nostalgie după vremuri petrecute de mult, pe când totul era mai frumos, mai natural ! Omul e egoist! Dar, omul este un egoist frumos, de data asta, pentru că este o lună specială, luna decembrie,luna cadourilor ! Omului îi place să se bucure de bucuria altora, sau  așa cum am mai zis cu diferite ocazii, îi place să se hrănească cu bucuria altora. 
   Oricât de ciudat ar părea și de lipsit de etică, dar eu, atunci când fac cadouri de sărbători sau orice fel de alte cadouri, categoric mă hrănesc cu reacțiile primite... Rar mi se întâmplă să nu nimeresc cadoul potrivit, poate şi pentru că eu mi-am găsit  sursa de informare!  Rar mi se întâmplă să nu mă bucur după ce am făcut un cadou, fie că primesc altul în schimb, fie că nu. Deci, nu contează dacă primesc, este suficientă bucuria din ochii celui ce primește mă animă, mă umple de o energie specială, originea ei mi-ar fi greu să o descriu. 
   Da, ce să mai vorbesc despre cadourile mele pentru persoana dragă, din viata mea, pur și simplu fac aceste gesturi minunate, pe care cred că le fac toţi oamenii îndrăgostiţi. Sau îmi place mie să cred asta! Da,  să revin la prezentare celor de la  alisia-store.ro,  după ce v-aţi decis ce produs/produse doriţi să comandaţi,  nu vă rămâne decât să stabiliţi modalitatea de livrare/transport  şi implicit cea de plată .Și știi ce? Nu e nimic rău în asta !
  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu